Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Emma levelei

Mindennapi vívódások, hétköznapi szösszenetek nem hétköznapi tálalásban.. Magamnak, értem.

Friss topikok

  • Pixynor: Hát, egyre többször hallom azt, hogy jelenleg terhes lányaikat az anyukák olyan szlogennel vértezi... (2016.07.16. 09:40) Kiírom a dühömet
  • Pixynor: Kár érte :) (2016.05.20. 16:25) Elszállt
  • Pixynor: "Nyomasztó olyannal álmodni aki nagyon hiányzik... Felkavar, és a keserédes mélabútól nehéz szabad... (2016.04.21. 18:16) Egy poszt a semmiről
  • gabuschka: Neha erdemes kilepni a jatszmakbol, akkor is ha gyerekkorunk ota benne vagyunk, es azt megnezni, h... (2016.04.16. 12:02) Anyával az élet- Ruhák
  • gabuschka: Szerintem ne aggódj, a Lacikból általában elöbb-utobb kiabrandul az ember, mert kinyilik a szeme e... (2016.04.16. 11:58) A bizonyosság - avagy az újra kivert biztosíték

Címkék

A változásról bennem....

2017.08.04. 22:44 Emma Levelei

Cigaretta

Jelenség, hogy mindig akkor nyúlok a bloghoz  ha "baj" van, ha hiányzik valami, vagy valaki, vagy épp "panaszkodni" támad kedvem. Mondjuk tény, hogy azért is csináltam ezt a blogot, hogy kíírjam amit nem merek vagy nem tudok kimondani.
18 hónapja nem gyújtottam rá , de mostanában történt egy s más, egy hete kedden este nem bírtam tovább cérnával és mikor már mindenki aludt lelopóztam a ház elé, hogy márpedig most rágyújtok és kész. Nem bírtam elszívni, konkrétan letüdőzni nem bírtam, pedig nagyon kívántam, nagyon akartam,  hogy újra kis megnyugvást hozzon az ha elszívok egy cigit. Úgyhogy 2 "slukk" után elnyomtam, és sétáltam egy kört cigi nélkül elfilózva azon, hogy mit is jelentene, ha én cigiznék , miért is kell az nekem. Mert úgy néz ki mégse leszek dohányos újra,  vagy ha igen akkor vennem kell valami nagyon gyenge cigit,  mert amit addig szívtam túl erős és azzal nem fog menni.
Arra jutottam, hogy az a kis magány kell, az elvonulás az a kis pihiidő amíg dohányoztam, hogy majd akkor legalább nem zavar senki, akkor azt csinálhatom amit csak én csinálok (Solti ugye sose dohányzott).
Amikor mellettem dohányoznak pont ugyanúgy kívánom, mint mondjuk 2 éve amikor én is aktív dohányos voltam.
Találnom  kell egy új "hobby"-t a cigi helyett, mert hiába kívánom nem megy, hogy elszívjam, pedig néha átkozottul jól esne...

Ez is egy ilyen este!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmalevelei.blog.hu/api/trackback/id/tr1610116218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása