Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Emma levelei

Mindennapi vívódások, hétköznapi szösszenetek nem hétköznapi tálalásban.. Magamnak, értem.

Friss topikok

  • Pixynor: Hát, egyre többször hallom azt, hogy jelenleg terhes lányaikat az anyukák olyan szlogennel vértezi... (2016.07.16. 09:40) Kiírom a dühömet
  • Pixynor: Kár érte :) (2016.05.20. 16:25) Elszállt
  • Pixynor: "Nyomasztó olyannal álmodni aki nagyon hiányzik... Felkavar, és a keserédes mélabútól nehéz szabad... (2016.04.21. 18:16) Egy poszt a semmiről
  • gabuschka: Neha erdemes kilepni a jatszmakbol, akkor is ha gyerekkorunk ota benne vagyunk, es azt megnezni, h... (2016.04.16. 12:02) Anyával az élet- Ruhák
  • gabuschka: Szerintem ne aggódj, a Lacikból általában elöbb-utobb kiabrandul az ember, mert kinyilik a szeme e... (2016.04.16. 11:58) A bizonyosság - avagy az újra kivert biztosíték

Címkék

A változásról bennem....

2016.03.24. 14:02 Emma Levelei

A világlegjobb..

Vannak jó dolgok is...

A "világlegjobb" rántotthusát 2 hete sikerült megenni. Siettem haza, és a piac mellett megláttam a grillcsirkést. Gondoltam veszek hozzá jó kis savanyú káposztát, de mikor megéreztem közelről a csirkeszagot elment a kedvem. Igy tovább bandukoltam a piacon és a kedvenc kifőzdémben vettem rántott  karajt, meg petrezselymes krumplit. Életemben nem ettem még ilyen finomat. Solti szerint csak átlagos volt semmi extra...

Aztán amikor Solti testvéréékhez mentünk elmondani a nagy hírt, végig azon járt az eszem, hogy levest ennék. Majd elepedtem egy tányér levesért. És mi várt minket mikor odaértünk? Húsleves. De a szagok újra kifogtak rajtam, még egy répát sem tudtam megenni belőle, fordult fel a gyomrom. Azt hazudtam most nem tudok enni, nem is vagyok éhes. Ezek után hazafele kitaláltam, hogy akkor kérek egy sültkrumplit a gyorskajástól (direkt nem írom a nevét). Solti mondta, hogy ok akkor legyen sajtburger menü, mégiscsak úgy gazdaságos, én ehetem a krumplit, ő vállalja  a szendvicseket. De aztán fordítva lett, így faltam én fel a "világlegjobb"  sajtburgerét még a kocsiban hazaérés előtt, a krumplit meg se bírtam szagolni. Hozott másnap is, de az már nem is kellett...Világlegjobb csak egyszer lehet valami nem?

Tegnap barnakenyeret vettem. Az eredeti terv úgy szólt, hogy bemegyek 4 zsömléért a pékhez, erre hazatértem egy olyan bajor, igazi kovászos savanyú kis kenyérrel amire régen ránézni sem tudtam. Felhalmoztam rá egy halom tojáskrémet megszórtam pirospaprikával. Eddig nem morbid, vágtam mellé kaliforniai paprikát ,és feldaraboltam egy körtét hogy majd az lesz a nasi. Végül a kenyér a körtével együtt fogyott el, a kaliforniai paprika meg a kukában landolt nem kellett. Még jó hogy eredetileg azért mentem le külön a zöldségeshez. Ez volt a "világlegjobb" körtés-tojáskrémes kenyere....

A savanyúuborkát még nem kívánom... de eljöhet még az ideje, főleg amilyen tempóban meggondolom magam mostanság...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmalevelei.blog.hu/api/trackback/id/tr768523058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pixynor 2016.03.24. 22:36:04

Rántott hús bárhol bármikor :) Nekem a tarjából a kedvenc. Nálam anno zserbo mánia volt, de beteges szinten, ami se előtte, se azóta nincs a top 10-ben. :)
süti beállítások módosítása