Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Emma levelei

Mindennapi vívódások, hétköznapi szösszenetek nem hétköznapi tálalásban.. Magamnak, értem.

Friss topikok

  • Pixynor: Hát, egyre többször hallom azt, hogy jelenleg terhes lányaikat az anyukák olyan szlogennel vértezi... (2016.07.16. 09:40) Kiírom a dühömet
  • Pixynor: Kár érte :) (2016.05.20. 16:25) Elszállt
  • Pixynor: "Nyomasztó olyannal álmodni aki nagyon hiányzik... Felkavar, és a keserédes mélabútól nehéz szabad... (2016.04.21. 18:16) Egy poszt a semmiről
  • gabuschka: Neha erdemes kilepni a jatszmakbol, akkor is ha gyerekkorunk ota benne vagyunk, es azt megnezni, h... (2016.04.16. 12:02) Anyával az élet- Ruhák
  • gabuschka: Szerintem ne aggódj, a Lacikból általában elöbb-utobb kiabrandul az ember, mert kinyilik a szeme e... (2016.04.16. 11:58) A bizonyosság - avagy az újra kivert biztosíték

Címkék

A változásról bennem....

2016.03.08. 13:03 Emma Levelei

Életem várandósan- A dokinál

Számításaim szerint vasárnap töltöttem be a 8. hetet, vagyis mostmár a 9.ben vagyunk. Eredetileg a rákszűrés leletem miatt kértem időpontot mára, de időközben ez más okból is aktuálissá vált. Sajnos a leletem továbbra sem jó. A február eleji vizsgálat is ráksejteket tartalmaz, de a doki újra megnyugtatott, hogy 3 hónap múlva újabb szűrés, és még van egy stádium  még mielőtt műteni kellene, és ma ez már 100%-os gyógyulással műthető, vagyis ha rosszabbodik akkor a terhességtől függetlenül meg tud műteni, nem veszélyes sem a babára sem rám.
Azt mondta a pszichológusom, hogy a méhrák és méhhel kapcsolatos rákok az anyaság meg nem élésének hiánya miatt alakulnak ki, a szervezet (az agyunk, a pszichénk, a tudattalanunk) megbetegíti azt  a szervet amely nem tudja a funkcióját megfelelően betölteni. A doki szerint, a betegek 60%-a ebből a stádiumból még visszafordul, szóval, csak 40% kerül műtőasztalra ami szerintem jó nagy arány, figyelembe véve, hogy a lelki ok máris megszüntetés folyamatában van, vagyis gyereket várok, és tervezem, hogy teljes odaadással anya leszek végre, mire szülni megyek a rákszűrés leleteim is teljesen rendben lesznek.

Na de mi volt a nőgyógyásznál:  elmondta az eredményemet, majd én hogy úgy néz ki babát várunk. Megkérdezte, hogy mikor jött meg utoljára, majd beküldött vetkőzni.  Megvizsgált kézzel, kitapogatta, beírta, hogy 8 hetes, közben odasúgta a nővérnek, hogy szerinte több mint 8, mert nagyobbnak érzi, azonnal keressen még erre a hétre egy ultrahang időpontot. Uhhh,  itt felcsillant a szemem. (remélem azért nagyobb mert ketten vannak :D )  Aztán felöltöztem és a doki kiírta a sok vizsgálatot. Készültem vizelettel előre, leadtam, majd  lementem vérvételre. Levettek 4 kémcső vért, aztán inni kellett 2 dl tejet és enni  egy üres zsemlét, majd egy óra múlva újra vérvétel akkor már csak 1 kémcső. Lementem időpontot kérni az EKG-ra, de kismama lévén azonnal soron kívül fogadtak 10 perc múlva kész is voltam. Eddig szuperül alakult.
A fogászatra kellett volna még feljutnom, de oda nem lehet időpontot kérni, felmentem, vártam fél órát, majd a nővér közölte, hogy ma már nem tudnak fogadni.  Mondtam nem is kell egyeztessünk időpontot.  Nem lehet-mondta ő menjek vissza holnap reggel. Kérdeztem időpontot egyeztetni? Azt válaszolta:  igen. Erre én hogy köszi, de inkább nem és eljöttem. Felhívtam a magándokimat, pénzért ugyan, de beír majd  a kis-könyvembe, nem érdekel, nem fogom ezt a nőt még egyszer kivárni... soha életembe nem jártam az sztk fogászatra ezután se fogok az halálbiztos.
Szerencsére a nőgyógyászom egy igen lelkiismeretes orvos, hozzá járok már uh.. 16 éve... (durva, hogy ilyen régóta) . És féltem, hogy esetleg azonnal áttessékel magánrendelésre (amire nem nagyon szeretnék pénzt kiadni) , de nem mondott semmi ilyesmit. Mondjuk készültem válasszal, arra az esetre ha megkérdezi, hogy kinél szeretnék szülni, azt mondanám, hogy még nem döntöttem el, hogy doki-e vagy szülésznő, mert úgy hallottam, hogy abban a kórházban ahová készülök már szülésznők vezetik le a szülést, csak akkor jön orvos, ha baj van. Meg megkérdezném, hogy szükségszerű-e hogy most azonnal döntsek , általában a visszakérdezés zavarba hozza az embereket, ezzel elnapolható a pontos válaszadás . Nem volt túl kedves, volt már hozzám kedvesebb,vagy érdeklődőbb is, inkább olyan rutinszerűen végezte a dolgát, de ez nekem elég volt most.. Pontos és precíz tájékoztatást kaptam és ennél fontosabb nincs számomra.

Szóval fénykép még nincs, de csütörtökön már lesz:) Drága párom nőnap alkalmából bevásárolt egy nagy szatyor mindenfélét nekem. Keksz, ropi, csoki, chips, gyümölcsök, joghurtok :D hogy nassoljak, édes nagyon, és már vasárnap este kaptam virágot. Ma elmondjuk az apukájának is...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmalevelei.blog.hu/api/trackback/id/tr818454200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása