Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Emma levelei

Mindennapi vívódások, hétköznapi szösszenetek nem hétköznapi tálalásban.. Magamnak, értem.

Friss topikok

  • Pixynor: Hát, egyre többször hallom azt, hogy jelenleg terhes lányaikat az anyukák olyan szlogennel vértezi... (2016.07.16. 09:40) Kiírom a dühömet
  • Pixynor: Kár érte :) (2016.05.20. 16:25) Elszállt
  • Pixynor: "Nyomasztó olyannal álmodni aki nagyon hiányzik... Felkavar, és a keserédes mélabútól nehéz szabad... (2016.04.21. 18:16) Egy poszt a semmiről
  • gabuschka: Neha erdemes kilepni a jatszmakbol, akkor is ha gyerekkorunk ota benne vagyunk, es azt megnezni, h... (2016.04.16. 12:02) Anyával az élet- Ruhák
  • gabuschka: Szerintem ne aggódj, a Lacikból általában elöbb-utobb kiabrandul az ember, mert kinyilik a szeme e... (2016.04.16. 11:58) A bizonyosság - avagy az újra kivert biztosíték

Címkék

A változásról bennem....

2016.03.02. 11:28 Emma Levelei

Türelmetlenül...

Türelmetlenül várom, hogy eljöjjön az a nap amikor végre lát az orvos. Még egy hét.
Délután mindig csodálkozom, hogy tök jól vagyok, hogy lehettem rosszul reggel, biztos túlmisztifikálom, aztán jön a késő este, majd a másnap reggel amikor is megtapasztalom, hogy de tényleg rosszul lehet lenni, méghozzá nem is kicsit.
Reggel azzal ébredek a majd bepisilésen kívül, hogy fájnak a csontjaim a combomban főleg (ezt kálciummal próbálom enyhíteni, általában sikerül is, csak "újratermelődik a köv éjjel) . Bekapok gyorsan pár szem háztartási kekszet, ez segít, hogy a gyomorsavam ne kússzon azonnal az orromig (felfele jön a szemét) . Éhes vagyok egyfolytában, de most már reggel alig bírom letuszkolni a kekszet, vagy a kaját (csak akkor lesz jobb a hányinger ha ettem...de ez ugye bajos...) ha lement a reggeli és eltelt kb egy óra akkor már jól vagyok, és csodálkozom, hogy tényleg olyan rosszul voltam? Körforgásban vagyok :D
Ilyen szép cicim még sose volt, kemények, nagyobbak, "peckesebbek ", lassan kell majd egy kosármérettel nagyobb melltartó, mert amik vannak már kezdenek szorítani. A derekam körmérete 4 cm-vel vastagabb, pedig kg-ban nem híztam még semmit (szerencsére).  A hasam alsó fele (köldök és ... között) már kicsit kidudorodott, ha behúzom teljes erőből akkor sem lapul ki. És úgy görcsöl , mint akinek meg akar jönni éppen, általában egész nap, de van amikor nem...És fáradékony vagyok, nem tudok úgy 2-3 fele figyelni mint korábban. Most vagy dolgozom, vagy internetezem, vagy zenét hallgatok. A tv nézés és telefon nyomkodás se megy már egyszerre, vagy az egyik vagy a másik kiesik :D
Jógán mondtam az oktatónak, hogy mi újság, mire azonnal mondta , hogy jobb lenne ha nem mennék. De aztán megbeszéltük, én menni akarok, mozgás nélkül nem bírok ennyit ülni, mint ami a munkámhoz kell, és megígértem, hogy nem erőltetem meg magam,csak szép nyugiban végigcsinálom a gyakorlatokat. Nincs lélegzet visszatartás se, fel  vagyok mentve. Még nem is tudtam, hogy terhes vagyok ,de már a gyertya pózt nem csináltam mert baromira nem esett jól, de van egy csomó gyakorlat ami meg kifejezetten jól esik, szóval szerencsére abban maradtunk hogy mehetek saját felelősségre. Azt meg tudom vállalni, tudom, hogy ami nekem jól esik az káros nem lehet, ami meg megerőltető lenne azt nem csinálom. Van aki végigfutja a terhességét, és különben is azt olvastam, hogy amit eddig csináltál sport, mozgás azt folytatni kell,csak ésszel (értem ez alatt az extrém megerőltetés mellőzését) . És azt is hiszem, hogy ha az 5.héten tett 18 km-es gyalogtúra alatt, után nem ment el a magzat (akkor még nem tudtam, hogy mi van, mert csak akkor kellett volna megjönnie, azt hittem csak késik). Szóval ha akkor nem ment el akkor most sem fog. Meg fog születni, egészséges lesz és én már most nagyon boldog vagyok. Csak szörnyen türelmetlen....

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmalevelei.blog.hu/api/trackback/id/tr1008434486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabuschka 2016.03.02. 20:13:05

Jó olvasni, hogy remélhetőleg mi vár majd rám hamarosan. A ciciket én is várom! :-))
Én a bikram jógát gyakorlom (már amikor) és ott a terhesség elején még lehet jönni, csak a hason fekvő gyakorlatokat kell kihagyni. Szerintem az jó ötlet, hogy a saját tested figyeled. Ez a sport dolog amúgy most éppen nekem is kérdés, mert uszodába nem akarok majd menni, a biciklit is hanyagolni fogom a balesetveszély miatt, futni is rizikós, szóval nem tudom mi marad majd. Csoportos kismama tornára nem akarom kárhoztatni magam. :-) Lehet majd sétálok sokat, vagy nézek valami kismama jógát.
Megint jót írtál amúgy. :-)
süti beállítások módosítása