Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Emma levelei

Mindennapi vívódások, hétköznapi szösszenetek nem hétköznapi tálalásban.. Magamnak, értem.

Friss topikok

  • Pixynor: Hát, egyre többször hallom azt, hogy jelenleg terhes lányaikat az anyukák olyan szlogennel vértezi... (2016.07.16. 09:40) Kiírom a dühömet
  • Pixynor: Kár érte :) (2016.05.20. 16:25) Elszállt
  • Pixynor: "Nyomasztó olyannal álmodni aki nagyon hiányzik... Felkavar, és a keserédes mélabútól nehéz szabad... (2016.04.21. 18:16) Egy poszt a semmiről
  • gabuschka: Neha erdemes kilepni a jatszmakbol, akkor is ha gyerekkorunk ota benne vagyunk, es azt megnezni, h... (2016.04.16. 12:02) Anyával az élet- Ruhák
  • gabuschka: Szerintem ne aggódj, a Lacikból általában elöbb-utobb kiabrandul az ember, mert kinyilik a szeme e... (2016.04.16. 11:58) A bizonyosság - avagy az újra kivert biztosíték

Címkék

A változásról bennem....

2016.02.05. 15:20 Emma Levelei

Apával az élet- Fogadalom

Amikor 5 éves voltam a szüleim már elváltak. Anyu éjt nappallá téve dolgozott, hogy kifizesse aput a lakásból, hogy biztonságos fedél maradjon a fejünk felett. Előfordult hogy éjszakára ment dolgozni. Mi pedig ketten maradtunk a kisöcsémmel. Én 5 ő pedig 1 éves. Felkapcsolva hagyta a fürdőszoba villanyt , hogy ne féljek, és mindig (sokszor könnyek között) biztosított róla, hogy vissza fog jönni, nagyon sajnálja, nincs más választása. Itt kezdődött a megfelelési kényszer, mert jó gyerek akartam lenni aki nem okoz csalódást az anyjának , ezért igyekeztem nem kifejezni , hogy szükségem van rá ne menjen el, de féltem. Nagyon féltem.
A pszichológusom szerint nem szabadna ilyent megéljen egy ötéves. A felnőtt énem szerint ez még mindig a jobbik rossz, legalábbis bőven jobb, mint a gyámügynél kötni ki és végleg elszakítani egy családot egymástól.

De nem is erről akartam mesélni , illetve erről, csak nem anya oldalról.
A legrosszabb az volt benne, hogy féltem. Rettegtem attól, hogy bár nagyon szeretem anyut elhagy, úgy mint apukám. Az a mondat, hogy látod, hiába imádtalak mint istent , te mégis elhagytál engem- ez csak tegnap tudatosodott bennem. Hogy a férfiakkal való kapcsolatomat szinte minden mozzanatában befolyásolta az apám. Azazhogy az apám nemléte. Az az érzés, hogy ha én nem keresem akkor ő sem keres engem. Hiába imádom, megyek utána bárhová is költözzön, tudomásul vette hogy vagyok, de sosem "látott" , érzékelt, vagy érdekelte, hogy mi is történik velem igazából. Hogy még mindig fáj-e hogy sosem voltam apuci hercegnője. Igen fáj.  Biztosan lehet ezen enyhíteni idővel ahogy az anyahiányomon is lehetett, ez a következő projekt.  Na de hogyan  is hatott ez a párkapcsolataimra?
Nagyrészt olyan férfiak lettek a társaim akik csak voltak, de egyiknek sem voltam a hercegnője. Jó persze itt jöhetnék azzal, hogy normális, hogy nem apapótlékot kell keresni a párkapcsolatban, de a tudattalan működik. Csupa olyan férfi aki egy fikarcnyit sem tesz bele a kapcsolatunkba, csak hagyja, hogy imádjam, rosszabb esetben el is várja, de hogy ő lépjen, vagy tegyen erőfeszítést az már nem megy. Rendjén van-e ez így? Vagy volt-e más próbálkozó. Volt. De őket én nem akartam sosem meglátni. Mert ott élt bennem a rettegés, hogy megszeretem, meglátom benne a Férfi "istent" aztán hiába mert úgyis elhagy.
És hogyan jön ez össze a főcímmel? Pofonegyszerű. Az 5 éves kislány megfogadta, hogy sosem lesz egyedül. Hogy sosem fogja hagyni, hogy az éjszakára égve maradt lámpa fényénél rettegjen. Ezért ezt a soha ki nem mondott belső fogadalmat megtette magának. Az ő életébe lesz férfi. Nem úgy mint anyuéba... Áh nem úgy.(gúnyos felhanggal) Ha törik ha szakad, mellett lesz valaki aki nem hagyja őt el. Ezért aztán bele is mentem az ilyen "álbiztonságos" kapcsolatokba. Most is egy ilyenben ülök. A férfi nem hagyna el. De nem is adja azt amitől nőnek érezném magam. Viszont a fogadalom teljesült. Nem vagyok egyedül...
Nem vagyok büszke. De hogy ezzel már szembe mertem nézni jó lépése annak, hogy továbbmenjek.
Rettegek. Mint akkor ott 5 éves koromban. Tudom, hogy képes vagyok egyedül élni, de utálom.
És ide kapcsolható az is hogy nem csak gyereket akarok hanem családot. Apuka-anyuka és a gyerekek. Pont ezért a fogadalomért. Sem én újra sem a gyerekem nem szenvedheti el azt amit ötéves koromban megéltem. Talán ennek felismerése könnyebbé teszi majd elviselni, ha nem jön össze "a" család.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmalevelei.blog.hu/api/trackback/id/tr828362872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása